2-ras pasiruošimo eksportui etapas

2-ras pasiruošimo eksportui etapas

   Antras etapas svarbus tuom, jog yra įvertinami įvairūs užsakovo numatytos eksporto rinkos kriterijai, nuo ekonominio iki politinio. Kai kurios šalys ir jų rinkos yra labai patrauklios savo ekonominiu stabilumu ar vartotojų kiekiu, tačiau tikrai ne visada yra vienodai vertingos konkrečioms, to pačio profilio įmonėms. Šis etapas apima sekančius darbus:

Vertingiausių užsakovui naujų rinkų paieška ir tyrimai
Vietinės ir užsienio konkurencinės aplinkos tyrimai ir analizė
Rinkų segmentacija pagal geografinius, demografinius ir individualius požymius

Efektingiausia rinktis ne tas rinkas kurios tik atrodo patraukliausios, arba kuriose jau sėkmingai vykdo veiklą kitos šalies įmonės, o tos, kurioms yra atliktos analizės ir nustatyti galimi teigiami kriterijai, pavojai ir kiti trikdžiai. Be pačios rinkos savybių, yra gyvybiškai būtina atlikti konkurencinės aplinkos analizę, bei atlikti tikslią partnerių ir galutinių pirkėjų segmentaciją. Be šių darbų, pradėti 3-ią, pasiruošimo eksportui etapą, nėra nei galimybių, nei šansų. Tai suprasite, po 2-3 metų išlaidavimo, bandydami įsitvirtinti kažkurioje rinkoje.

3-čias etapas

Comments are closed.