3-čias pasiruošimo eksportui etapas

3-čias pasiruošimo eksportui etapas

   Tai galutinis, bet daugiausia laiko užimantis etapas. Ir ne vien todėl, jog jam yra priskiriama galybė planavimų, strategavimų ir įvairių darbų įgyvendinimo fazių, tačiau patys darbai, tokie kaip informacijos sklaida, reikalauja ilgo laiko. Informacija turi pasiekti ne tik vartotojo ausį ar smegenis, bet ir širdį.

Naujų rinkodaros planų ir strategijų kūrimas ir įgyvendinimas. Pilnas eksporto planavimas
Užsakovo įvaizdžio kūrimas - firminio stiliaus, svetainių kūrimas, SEO optimizavimo, elektroninio marketingo, maketavimo ir spaudos paslaugos, bei kt.
Prekinių ženklų, produktų ar paslaugų vystymas ir žinomumo didinimas
Tikslinių klientų segmentavimas
Pardavimų skatinimo kampanijų parengimas ir įgyvendinimas
Platinimo kanalų ir partnerių paieška
Darbuotojų eksportuojamoje šalyje paieška, tame tarpe ir konkurentų gretose. Filialų įkūrimas

Eksportas yra ilgalaikis ir daug kantrybės reikalaujantis procesas, todėl nėra gana žinoti pasiruošimo etapus bei kas juos sudaro, bet būtina žinoti kaip ir ką daryti, bei suburti atitinkamų specialistų kiekį ne tik savo įmonės geografinėje vietovėje, bet ir tose šalyse kuriose bandote pradėti eksportą.

1-as etapas

Comments are closed.